bir-slm-adsl-kampanyasi
BiRi Numara Tahisisi
Tarifeler

Konuşan BiRi her yöne telefon paketleri şimdi çok avantajlı!

 

Konuşan Biri sayesinde telefon numaranız ve numara çevirme alışkanlıklarınız değişmeden uygun fiyata telefon hizmeti alabilirsiniz.

Telefonunuzu sadece internet için kullanıyorsanız ayda 14 TL’ye bu hizmete sahip olabilirsiniz. Üstelik ihtiyaç duymanız halinde dakikası 7 Kuruş’tan her yöne* arama yapabilirsiniz.

Dakika paketi almanız durumunda, aldığınız dakika paketi miktarı kadar Vodafone yönüne* dakika hediye!

* Konuşan Biri Paketine dahil olan heryöne dakikalar; şehiriçi, şehirlerarası, uluslararası 1. kademe PSTN, Turkcell ve Avea yönlerinde; Vodafone TR yönüne olan dakikalar ise; Vodafone Mobil ve Vodafone Net İletişim Hizm. A.Ş. numaralarına doğru kullanılabilir. Bunların dışında kalan yönlere olan aramalar www.biri.com.tr internet sitesinde yer alan "Konuşan Biri Ses Tarifesi" üzerinden ücretlendirilir.

 

Koşullar

  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
  • Konuşan Biri Dakika Paketleri kapsamında verilen ve aboneler tarafından ilgili ay içinde kullanılmayan dakikalar bir sonraki aya devrolunmaz.
  • Konuşan Biri Dakika Paketlerinde limit aşımı www.biri.com.tr internet sitesinde yer alan "Dakika Paketi Aşımı Tarifesi" üzerinden kullanıma bağlı olarak ücretlendirilecektir.
  • Konuşan Biri Dakika Paketlerinde verilen dakikalar abonenin birden fazla hattı olması halinde havuz uygulaması kapsamında, bu hatlarca ortaklaşa olarak kullanılabilir.
  • Abone tarafından, Konuşan Biri Dakika Paketlerinden herhangi birisi seçilmediği taktirde abone tarafından yapılan kullanımlar dakika bazlı olarak www.biri.com.tr internet sitesinde yer alan "Konuşan Biri ses tarifesi" üzerinden ücretlendirilir.
  • Abonelik Sözleşmesinden doğan damga vergisi abonenin sorumlulundadır.

 

Konuşan Biri Sabit Ses Hizmeti Nedir?

  • Konuşan BiRi Sabit Ses Hizmeti, Vodafone Net müşterilerine sunulan mevcut alışkanlıklarını ve telefon numaralarını değiştirmeden avantajlı fiyatlar ile A Tipi Ses (sabit telefon) Hizmeti ve Sabit ücreti tek faturada birleştiren bir hizmettir.

Konuşan Biri Sabit Ses Hizmeti Nasıl Çalışır?

  • Konuşan Biri Sabit Ses Hizmeti, Türk Telekom altyapısı üzerinden Toptan Hat Kiralama modeli ile sağlanır. Bu hizmet kapsamında Vodafone Net müşterilerinin numarası taşınmaz.

Her yerde Konuşan Biri hizmetlerinden yararlanabilir miyim?

  • Evet, Konuşan Biri hizmeti tüm Türkiye’de sunulmaktadır. Türk Telekom’un sabit telefon altyapısının bulunduğu tüm noktalarda Konuşan Biri hizmeti verilebilir.

Konuşan Biri hizmeti için başvuruda bulunduğum taktirde hangi evraklar gerekmektedir?

  • Kurumsal Abone iseniz
    Türk Telekom’dan mevcut telefon aboneliğiniz varsa:
    1. İmza Sirküleri,
    2. Vergi levhası,
    3. Vekil ise vekâletname ve vekilin nüfus cüzdanı,
    4. Toptan Hat Kiralama Hizmeti Talep Formu.


    Türk Telekom’dan mevcut telefon aboneliğiniz yoksa:
    1. İmza Sirküleri,
    2. Vergi levhası,
    3. Vekil ise vekâletname ve vekilin nüfus cüzdanı,
    4. Yeni hat başvurusu talep dilekçesi.


    Bireysel Abone iseniz;
    Türk Telekom’dan mevcut telefon aboneliğiniz varsa:
    1. Nüfus cüzdanı,
    2. Toptan Hat Kiralama Hizmeti Talep Formu.

    Türk Telekom’dan mevcut telefon aboneliğiniz yoksa:
    1. Nüfus cüzdanı,
    2. Yeni hat başvurusu talep dilekçesi.

Konuşan Biri hangi avantaj ve kolaylıkları sunar?

  • 1. Avantajlı fiyata sabit telefon hizmeti
    2. Telefonu sadece internet için kullanıyorsanız sadece 14 TL’ye bu hizmete sahip olabilirsiniz. Üstelik ihtiyaç durumunda dakikası 7 kuruş’tan her yöne arama yapabilirsiniz.
    3. Telefon numaranız değişmez. Numara çevirme alışkanlıklarınız değişmez.
    4. Tek yapmanız gereken ziyaretimiz sırasında göndereceğimiz sözleşmeyi imzalamanız. İşlemleri sizin adınıza hallediyoruz.
    5. Dakika paketi almanız durumunda, aldığınız dakika paketi miktarı kadar Vodafone yönüne dakika hediye!

Konuşan Biri hizmetinden faydalanmam için taahhüt vermem gerekir mi?

  • Tüm Konuşan Biri paket ve tarifeleri taahhütsüzdür. Hizmetin alınabilmesi için bir abonelik taahhüdüne gerek bulunmamaktadır.

Konuşan Biri hizmetim ne kadar sürede aktif hale gelir?

  • Konuşan Biri hizmeti başvurunuzu takiben ortalama 7 iş günü içerisinde aktif hale gelir.

Konuşan Biri hizmetine geçiş sırasında kesinti yaşar mıyım?

  • Konuşan Biri hizmetine geçiş sırasında birkaç dakikayı aşmayacak bir hizmet kesintisi yaşanabilecektir.

Konuşan Biri Hat başvuru ücreti nedir?

  • Başvuru ücreti başvuru yaptığınız hat başına, bir kerelik vergiler dahil 8 TL’dir ve ilk ay faturanıza yansıtılır.

Konuşan Biri için ses görüşmeleri dışında aylık bir bedel ödeyecek miyim?

  • Hizmete geçiş yaptıktan sonra hat başına aylık vergiler dahil 14 TL ödersiniz.

Dakika paketlerindeki ücretsiz dakikalar hangi yönlerde geçerlidir?

  • Ücretsiz dakikalarınız heryöne için şehiriçi, şehirlerarası, Uluslararası 1. Kademe PSTN, Turkcell ve Avea yönleri için geçerlidir. Ekstra Vodafone dakikaları ise Vodafone GSM ve Vodafone Net İletişim Hizmetleri AŞ sabit numaraları için geçerlidir.

Kullanmadığım dakikalar bir sonraki aya devreder mi?

  • Hayır devretmez, aynı ay içinde kullanmanız gerekli.

Paket içi dakikalarım bittikten sonra hangi tarife geçerli?

  • Paket için dakikaları aşan kullanımlar aşağıda verilmekte olan Paket Aşımı tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.

    Dakika Paketi Tarifesi

    Destinasyon

    Tarife – Kr.

    Kontör Süresi

    Şehiriçi

    Şehiriçi

    12,5

    60

    Şehirlerarası

    Alaniçi

    12,5

    60

     

    Alandışı

    12,5

    60

     

    Kıbrıs

    29

    60

    GSM

    Turkcell

    12,5

    60

     

    Vodafone

    12,5

    60

     

    Avea

    12,5

    60

     

    Kıbrıs GSM

    44

    60

    Uluslararası

    Kademe 1-PSTN

    12,5

    60

     

    Kademe 1-GSM

    44

    60

     

    Kademe 2-PSTN

    24

    60

     

    Kademe 2-GSM

    44

    60

     

    Kademe 3-PSTN

    76

    60

     

    Kademe 3-GSM

    76

    60

     

    Kademe 4-PSTN

    120

    60

     

    Kademe 4-GSM

    120

    60

     

    Alternatif Operatör

    12,5

    60

     

    Alternatif Operatör_VFNET

    12,5

    60

Dakika paketimde dahil olmayan yönlere doğru hangi tarife geçerlidir?

  • Paket içi olarak tanımlanmamış yönlere doğru olan aramalar Paket Aşımı tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.

Dakika paketi seçmediğim zaman nasıl ücretlendirileceğim?

  • Herhangi bir Konuşan BiRi paketi seçilmediği takdirde yapılan kullanımlar Konuşan Biri Konuş Öde tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.

    Konuşan BiRi Konuş Öde Tarifesi

    Destinasyon

    Tarife – Kr.

    Kontör Süresi

    Şehiriçi

    Şehiriçi

    7

    60

    Şehirlerarası

    Alaniçi

    7

    60

     

    Alandışı

    7

    60

     

    Kıbrıs

    29

    60

    GSM

    Turkcell

    19

    60

     

    Vodafone

    7

    60

     

    Avea

    19

    60

     

    Kıbrıs GSM

    44

    60

    Uluslararası

    Kademe 1-PSTN

    7

    60

     

    Kademe 1-GSM

    44

    60

     

    Kademe 2-PSTN

    24

    60

     

    Kademe 2-GSM

    44

    60

     

    Kademe 3-PSTN

    76

    60

     

    Kademe 3-GSM

    76

    60

     

    Kademe 4-PSTN

    120

    60

     

    Kademe 4-GSM

    120

    60

     

    Alternatif Operatör

    7

    60

     

    Alternatif Operatör_VFNET

    7

    60

Dakikalarımı hangi hatlarımda kullanabilirim?

  • Dakika paketleriniz havuz olarak seçtiğiniz tüm hatlarda kullanabilirsiniz

İstediğim zaman Konuşan BiRi tarifemi değiştirebilir miyim?

  • Evet, istediğiniz zaman paketinizi değiştirebilirsiniz.

Konuşan BİRİ hizmetini nasıl satın alabilirim?

  • Hizmeti almak için Vodafone Net satış kanalları ile kontağa geçebilirsiniz.

Kampanyadan faydalanmak için ne tür işlemler yapmam gerekir?

  • Kampanyaya abonelik yetkili satış kanalları tarafından yapılmaktadır. İlgili satış kanalı sözleşme ve gerekli evrakları sizden aldıktan sonra Türk Telekom’a gerekli başvuruları ve aktivasyonunuzu gerçekleştirecektir.

Kampanya kapsamında aldığım hizmetler için kaç tane fatura alacağım?

  • Sabit telekom hizmetlerinizi tek bir faturada birleştiriyoruz.

Vergi tutarı nedir?

  • Katma Değer Vergisi sabit hatlarınız için %18’dir. Özel İletişim Vergisi Konuşan BİRİ hizmetiniz için %15’dir.

Konuşan BiRi hizmeti için fatura kesim tarihi nedir?

  • Vodafone Net’in fatura kesim tarihi her ayın 2’sidir.

Konuşan BiRi hizmeti için elektronik fatura ve ayrıntılı fatura alabilir miyim?

  • Konuşan BiRi hizmetiniz için her ay fatura adresinize postayla gönderilen standart faturanızın yanısıra e-posta adresinize gönderilmek üzere elektronik fatura hizmeti de sağlamaktayız. www.jetfatura.com adresinden faturalarınızın detaylarını görebilirsiniz. Bu sistemi kullanabilmek için bir kereliğine şifre almanız gerekmektedir. Şifre size aktivasyondan sonra otomatik olarak gönderilecektir. Şifre ile ilgili sorularınız için 0216 556 1020’yi aramanız yeterlidir.

Numara değişiklik, devir, iptal gibi işlemleri nasıl yapacağım?

  • Telefon hatlarınıza ilişkin tüm hizmetler yine Vodafone Net tarafından sağlanacaktır. Vodafone Net çağrı merkezi veya satış yöneticinizle kontağa geçebilirsiniz.

Kampanya koşulları kapsamında özel servis numaralarını aramak ücretli midir?

  • *110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 121 Telefon Arıza, 122 Alo Afad, 131 TCDD Acil Durum İhbar Hattı, 136 Alo Gümrük Kaçakçılığı, 141 Fono Tel, 144 Alo Sosyal Yardım, 151 Alo Kıyı Emniyet, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 157 İnsan Tic. Mağd. Yrd. İhbar Hattı, 158 Alo Sahil Güvenlik, 159 Alo Karayolları, 168 Türkiye Kızılayı, 171 Sigarayı Bırakma Hattı, 177 Orman Yangın İhbar, 183 Alo Çocuk ve Kadın Hattı özel servis numaralarını aramak ücretsizdir.

    *113 Alo Sağlık Yardım, 114 Zehir Danışma, 119 Posta Kodu Danışma, 125 Alo Dask, 126 Kablo TV Arıza, 147 Alo Eğitim, 150 Başbakanlık İletişim Merkezi, 153 Alo Zabıta/Büyükşehir/Belediye, 160 E-Devlet Kapısı Çağrı Merkezi, 163 Telekom Borç Sorma, 169 Alo Post, 170 Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Kurumu, 174 Alo Gıda, 175 Alo Tüketici, 179 Alo Valilik, 180 İş Ve İşçi Bulma, 181 Çevre Bilgi, 182 Ruhsal Bunalım Danışma, 184 Sağlık Danışma, 185 Su Arıza, 186 Alo Elektrik, 187 Gaz Arıza, 188 Cenaze Hizmetleri, 189 Vergi Danışma özel servis numaraları tüm vergiler dahil 0,07 TL / dk. olarak ücretlendirilecektir. Kontör periyodu 60 saniyedir.